nwonews.pl

nwonews.pl – dom, biznes, zdrowie

kampanie marketingowe
Biznes

Kampanie marketingowe – skuteczna reklama w internecie

Każda osoba, która prowadzi firmę, chce jak najszybciej osiągnąć sukces. Pragnie zarabiać. Sprzedawać swoje produkty wielu klientom. Oferować usługi na wysokim poziomie i przyciągać coraz więcej nowych odbiorców. Jest to możliwe, jeżeli dobrze zareklamuje własną działalność. Pomocne okażą się tutaj odpowiednie kampanie marketingowe.

Nowoczesne reklamy

Obecnie sposobów na to, aby skutecznie zareklamować firmę, jest kilka. I co ważne, nie polegają one tylko na tradycyjnych, statycznych, wyskakujących nagle, irytujących internautów okienkach. Wymyślono zdecydowanie lepsze, bardziej profesjonalne i jednocześnie mniej natrętne rozwiązania. Takie, dzięki którym są się wypromować daną markę i umiejętnie zachęcić grupę osób do odwiedzenia naszego sklepu online. I nie chodzi tu o reklamy displeyowe, jakie oferuje Google Ads, i które można tak ustawić, by były wyświetlane w wybranych miejscach. Mowa o innych, nowoczesnych rodzajach marketingu.

Najbardziej polecane kampanie marketingowe

Zacznijmy od reklamy zamieszczanej w mediach społecznościowych. Taka metoda (organiczna albo płatna) jest świetna, jeżeli chcemy dotrzeć do setek, a nawet tysięcy użytkowników, w tym do odpowiedniej grupy docelowej (tzw. opcja targetowania). Wszystko odbywa się łatwo i szybko. Wystarczy wykorzystać narządzie o nazwie Facebook Ads, które pozwala wyszukać ludzi z danego przedziału wiekowego, mających konkretne pasje i hobby. Wtedy zwiększy się szansa, że zaczną oni regularnie odwiedzać nasz sklep internetowy, a wyniki sprzedaży podskoczą w górę.

Kolejnym polecanym typem reklamy jest Search Engine Marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach internetowych. SEM wyróżnia się organicznymi sposobami pozyskiwania ruchu (pozycjonowaniem i optymalizacją), a polega na licytowaniu się z konkurencją. Jeśli więcej zapłacimy za słowo kluczowe niż inny właściciel firmy, to znajdziemy się wyżej w wynikach wyszukiwarki. Wówczas internauta kliknie w link prowadzący bezpośrednio do naszego sklepu.

Reklama natywna lub e-mail marketing

Na koniec podamy jeszcze dwie metody promocji firmy, które nie powinny denerwować potencjalnych klientów. Mowa o e-mail marketingu oraz reklamie natywnej. W pierwszym przypadku wystarczy mieć bazę adresów i rozsyłać raz na jakiś czas informacje ofertowe, promocyjne, rabatowe itp. Z kolei drugie rozwiązanie pozwala na to, aby internauci byli świadomi tego, co chcą kupić. Sprawia, że można wzbudzić ich zaufanie. Odpowiednio doradzić. Coś nienachalnie zasugerować, umiejętnie przemycić treści sprzedażowe i ostatecznie skłonić do zakupów.